افتتاح حساب پی پال وریفای
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

افتتاح حساب پی پال وریفای

پنج شنبه 12 اسفند 1395
17:8
big master

 

نکاتی که باید در هنگام کار با پی پال مد نظر قرار دهید:

  • هرگز از ایران با آی پی ایران وارد پی پال نشوید، در اینصورت حتما اکانت شما مسدود خواهد شد
  • بعد از باز کردن اکانت پی پال وریفای شده توسط ایرانیکارت هیچ مسئولیتی مبنی بر مسدودی حساب شما وجود ندارد، ما فقط حساب را برای شما باز میکنیم و هیچ مسئولیتی بابت بسته شدن حساب در هر هنگام بر عهده ما وجود ندارد.
  • بعد از افتتاح حساب ابتدا سعی کنید با مبالغ پایین با پی پال کار کنید تا پی پال به حساب شما شک نکند و حساب شما مشکل دار نشود.
  • از منابع معتبر پول دریافت کنید و به منابع معتبر پول ارسال کنید.
  • نیاز نیست گاه و بیگاه به حساب خود در پی پال سر بزنید، پی پال به ازای هر تراکنش برای شما ایمیل میفرستد لذا با چک کردن آخرین ایمیل های خود میتوانید از وضعیت حساب خود آگاه شوید. باز کردن پی پال به صورت گاه و بیگاه علی الخصوص با وی پی ان های اشتراکی ریسک بسته شدن حساب شما را بالا میبرد و موجب ضرر و زیان میشود

 

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب پی پال


برای افتتاح حساب پی پال نیاز است تا شما حتما اسکن پاسپورت خود را ارائه کنید، در صورتی که اسکن پاسپورت ندارید میتوانید اسکن پاسپورت یکی از بستگان خود را استفاده کنید و اکانت را به نام ایشان باز کرده و خودتان استفاده کنید.


filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: